خرید از سایت برند نورث فیس ترکیه The North Face
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برند نورث فیس (North Face) یک برند آمریکایی تولید کننده پوشاک، تجهیزات و کفش‌های ورزشی است که در سال ۱۹۶۸ توسط دو کوهنورد به نام های داگلاس تامپکینز و سوزی تامپکینز بل در کالیفرنیا تأسیس شد و امروزه از محبوب ترین برندهای ورزشی محسوب می شود. به خاطر علاقه زیاد تامپکینزها به اسکی و کوهنوردی، ایده تولید تجهیزات مورد نیاز این ورزش به ذهن آنها رسید. امروزه این برند  با شعار “هرگز از جستجو دست نکش”، حامی ورزشکاران برای سفرهای هیجان انگیز به نقاط صعب العبور دنیا می باشد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین نورث فیس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت نورث فیس ترکیه با ایپک پورت!

محصولات نورث فیس - North Face از چه چیزی ساخته شده اند؟

به نظر می رسد که اکثریت قریب به اتفاق پوشاک نورث فیس ، هودی، شلوار برفی، کت و بسیاری از اقلام دیگر در خط تولید آن، مانند کوله پشتی و چادر – از پلی استر، پلی اورتان و نایلون ساخته شده اند که همه آنها از مشتقات نفت هستند . حتی کت های پشمی فانتزی آن نیز از پلی استر ساخته شده اند.

در لباسهای ضد آب نورث فیس ، از غشای GORE-TEX® استفاده می‌شوند که در برابر باران، برف غیرقابل نفوذ است و در عین مانع تهویه در داخل لباس نمی شود . علاوه بر این، پارچه‌های DryVent™ بکار رفته در محصولات این برند  به گونه‌ای مهندسی شده‌اند که با استفاده از یک ساختار چند لایه برای عبور بخار آب (عرق ) از داخل به بیرون به عنوان لایه تنفس پذیرعمل می کنند .

کیفیت برند نورث فیس

برند نورث فیس یک برند جهانی است که به عنوان نماد کیفیت و عملکرد در زمینه  تولید تجهیزات کوهنوردی و طبیعت گردی شناخته می‌شود. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت و حمایت از محیط زیست، نقش مهمی در توسعه این زمینه‌ها ایفا کرده است

ابن برند برای حدود 30 سال انتخاب افراد مختلف در سفر به قطب بوده است. محصولات نورث فیس توسط کوهنوردان و اسکی بازان حرفه ای و افرادی که عملکرد تجهیزات و پوشاک شان بسیار برایشان مهم است استفاده می شوند.

این شرکت به طور داِئم در حال ارائۀ محصولات خلاقانه، جدید و کاربردی بوده که از نظر فنی برتری داشته و استاندارد ها را رعایت کنند.

محصولات برند نورث فیس در سراسر جهان محبوبیت داشته و مورد استفاده ورزشکاران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به کوهنوردی و طبیعت گردی قرار می‌گیرند.

برند نورث فیس علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، به حمایت از محیط زیست نیز متعهد است. این شرکت از مواد بازیافتی در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و با سازمان‌های مختلف در زمینه حفاظت از محیط زیست همکاری می‌کند.

شرکت نورث فیس نمایندگی‌های زیادی در سراسر دنیا داشته و انواع محصولات مختلف برای استفاده ورزشکاران این رشته را تولید و در سراسر دنیا توزیع می‌کند، کیفیت برند  نورث فیس به قدری بالا است که کمتر کوهنوردی وجود دارد که در مورد محصولات این برند نشنیده یا از آن ها استفاده نکرده باشد.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت نورث فیس ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.

  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.

  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت نورث فیس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال نورث فیس The North Face را دارید، کافیست وارد وب سایت نورث فیس ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی  نورث فیس درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از نورث فیس ترکیه با ایپک پورت!

سفارش خرید از سایت نورث فیس ترکیه the north face

آنلاین از وب سایت نورث فیس ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند The North Face و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)

هم اکنون نورث فیس ترکیه نمایندگی‌های بسیاری در سراسر دنیا دارد و انواع کفش‌های کوهنوردی، چادر، کوله و … برای استفاده ورزشکاران این رشته را تولید و در سراسر دنیا پخش می‌کند، همانطور که گفتیم کیفیت این برند به قدری بالا است که کمتر کوهنوردی وجود دارد که آوازه وسایل تولیدی برند نورث فیس را نشنیده یا از آن استفاده نکرده باشد.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند نورث فیس هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: نورث فیس ترکیه,نورث فیس,The North Face ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: